Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

setelah berbulan lamanya aku menyepikan diri akhirnya aku kembali menulis…. Walaupon ianya cerita basi…x kisahlah….sebenarnya aku nak cerita yang aku dah pon selamat deliver baby boy pada 05/09(sabtu)seberat 3.25kg….ianya lebih awal 10ari dari due…yang seronoknya aku langsung x sakit lama…sepatutnya ari tu aku g check-up macam biasa…tapi bila doc check pintu rahim aku dah pon terbuka 4cm…terus doc sarankan aku admit….doc jangka aku akan bersalin malam tapi kul 5ptg aku dah pun selamat beranak…dan permata hati aku yang kedua diberi nama Muhammad Darwish Irsyad…sesesungguhnya aku amat bersyukur kerana sepanjang proses bersalin aku dipermudahkan oleh tuhan…alhamdulillah….dan kini aku menghabiskan pantang kat kampong….
Hari ke 5


Hari ke 10







0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...