Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

13/09/09-entah nape ngan baby Darwish semalam…asyik dok berjaga je..risau gak aku dibuatnya…yelah mane tau kot2 perut dia kembung ke ape ke…tapi Darwish x nangis pon…puas aku dodoikan x gak dia tido…dok terkebil2 tengok kanan kiri…last2 aku biarkan aje..sejak lahir hinggalah ari ni(ari ke 9)alhamdulillah x pernah sekali pun Darwish meragam x tentu pasal…kalo meragam pon bila lapar nak susu…nasib baik aku bagi susu botol ngan breast feeding…kalo harap breast feeding je memang x cukup…coz Darwish ni kuat menyusu…tangki besar katakan…dan kalo ikutkan pengalaman lahirkan Danish dulu susu badan aku cukup2 sebulan…dan yang ni x tau ler plak lama mane buleh menyusu badan…satu lagi gelagat baby Darwish ni bila kita bagi dia minum air terus dia tutup mulut dan buat mimik muka...padahal umur baru berapa ari...kadang2 tu bila nak bagi susu botol dia seolah2 try dulu dah terasa susu baru dia hisap...pandai sungguh anak mummy ni....Danish plak alhamdulillah sejak dapat adik ni xde lah plak nak dengki ke kacau adik ke...pandai bawak diri..dah tu buleh jadi geng ngan tok nenek serta adik beradik aku yang lain...senanglah sikit...xlah sakit kepala aku nak melayan karenah Danish...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...