Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....


20/09/09-setelah sebulan menjalani ibadat puasa tibalah masanya untuk kita semua menyambut aidilfitri…..tapi hari raya tahun ni disambut secara ala kadar je…lagipon aku still dalam pantang(ari ke 16)….tu yang x berapa best…coz x dapat nak makan nasi dagang yang menjadi menu utama setiap kali raya…ape pon raya tahun ni aku and my ayang wif our little heros memilih warna biru untuk bergaya dpagi raya….pada mulanya Danish meragam x nak pakai baju melayu tapi bila lihat semua pakai baju melayu dia pon mula ok…sebelum pergi semayang raya kami sempat breakfast bersama….dan bila my ayang nak g semayang raya Danish pon nk ikut gak…aku bukan x bagi tapi risau kot2 dia buat hal…yelah kat masjid tukan ramai orang…manelah tau dia jumpa yang sebaya ngan dia asyik nak main kejar2…nanti daddy x dapat nak semayang tapi kena pantau Danish plak….last2 my ayang decide nak bawak Danish ke masjid supaya dia x nangis…tapi lepas beberapa minit my ayang antar balik umah…nasib baik dia x meragam…bila dok umah ngan aku Danish mula bercerita kat masjid ramai orang dan macam2 lagi yang dia tengok semasa berjalan kaki ke masjid bersama daddy…aku pun mengiyakan aje….tulah anak jate aku…
bila abis je semayang raya umah bondaku mula dipenuhi ngan sedara belah bondaku yang datang nak beraya sambil tengok baby baru aku….banyak gak ler baby Darwish dapat duit raya bahkan Danish pon turut dapat angpau….




bergambar seblom pergi semayang raya......


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...