Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....



actually citer ni pasal last week…waktu ni my cousin naza(auntie ja) telah selamat melahirkan baby boy yang diberi nama Muhammad rayyan azrai…so tok ngah(makcik aku)and mak tok(mama aku) serta tok jah(pembantu makcik aku) datang ler ke sini sebelum bawak balik ke kota bharu untuk berpantang…so sepanjang minggu lepas aku and auntie ju(sepupu aku) asyik berulang ke umah dia yang tinggal ngan her mother in law kat Bandar kinrara….semua berkampung kat situ…kecuali aku ngan auntie ju yang datang pagi balik petang…padahal pergi pun x membantu pape…saje nak meriahkan lagi suasana….danish bukan main lagi seronok dapat main kak dina(anak auntie ju)…sesuka ati je berlari ke sane sini x hengget dunia…dah tu buat cam umah sediri plak…nasib baik umah tu x ramai orang…hanya kaum kerabat aku je..kalo x masak aku dibuatnya...




and ari ahad plak aku ngan mak tok g umah nek yah(makcik aku) kat bangsar coz dia wak cukur jambul untuk her first cucu…auntie ju pun ade sama…tahniah buat my cousin alina yang dapat baby boy iaitu shahhaziq adam….abis je majlis tu aku drop mak tok kat umah auntie ja coz esoknya diaorang semua dah nak balik kota bharu…aku x singgah pun coz my little hero aku tertido…lepas drop mama aku je my ayang ajak aku g giant kat area umah aku…aku on je...bab berjalan ni memang aku suka...katanya saje nak survey sesuatu…mulanya aku berkenan gak ngan ***** tapi bila lihat betul2 macam x best…so kami pun beralih arah kat satu lagi*****…setelah diteliti ngan agak lama aku terus jatuh ati…tapi ape pon aku and my ayang kena berbincang ngan lebih mendalam…agar x nyesal d kemudian ari…kalo dah termaktub itu rezeki aku insya allah akan jadi milikku jua…bunyi macam poyo je…haha..

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...