Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

Ari ahad plak aku ajak my ayang and Danish g parkson…saje je g jalan2 sambil bershoping barang keperluan aku…tapi sejak 2-3ari lepas Danish kemaruk nak beli beg…katanya nak g sekolah…dah tu aku pun cakap nanti mummy belikan…tau jelah bila dah berjanji terpaksa tunaikan…masuk je dalam keta terus Danish cakap nak beg…sesampai je parkson x henti2 dia dok cakap nak beg Danish…so nak x nak aku terpaksa pergi beli beg untuk dia dulu…nasib baik ade sale…bila dia tengok aku pegang beg gambar bugs bunny terus mintak nak sandang walaupon belum bayar…x nyempat2 tul anak jate aku…excited terlebey sudah…lepas tu barulah aku buleh shoping ngan aman…kalo x bising ngan rengekan Danish…

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...