Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

secara kebetulan my ayang on leave ari khamis…so aku pun ajak ler my heroes g pesta buku yang berlangsung kat pwtc…mulanya ingat nak g weekends tapi my ayang cakap mesti crowded giler....so baik g ari biasa...bukan ade ape pun aku ingat nak cari some book untuk bacaan aku and jugak untuk si danish…so lepas je breakfast aku suruh my heroes get ready…dalam kul 11 kami pun gerak…bukan ape takut nanti jem…tau ajelah jalan kat k.l ni….mane pernah x jem…sesampai je kat pwtc kami terus park keta dalam hentian putra….masuk je kat dalam dewan kami singgah satu demi satu gerai buku yang ade…sempat gak beli 4 buah buku untuk anak jate aku…tapi sayang buku yang aku cari tu x ade….frust gak ler....so lepas pusing2 kat dalam tu kami pun decide nak singgah jap kat the mall…saje nak jalan2 lagi pun dah lama aku x g sane…tapi masuk je dalam tu anak jate aku ternampak ler plak mc’donald…mulanya ingat nak lunch je kat situ tapi mak datok ramainya manusia…maklumlah lunch hour...so kami pun hanya beli aiskrim je untuk Danish supaya x meragam….sempat gak pusing2 dalam parkson coz aku ingat nak cari hadiah untuk my cousin yang baru dapat baby boy…tapi xde yang berkenan…so aku pun ajak my heroes balik…tapi on d way balik aku ingat nak singgah jusco cheras selatan…coz ade jusco card day…tapi nak masuk parking pun terpaksa beratur lebih kurang sejam…entah dari mane datangnya manusia pun aku x tau…orang kata bila ade sales camtu banyak benda yang murah giler....agaknya ler....x tahan nak menunggu aku pun blah…ingat nak menyopping tapi hampeh...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...