Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

minggu lepas minggu yang agak kritikal buat aku...sebab aku dilanda demam+selsema+sakit kepala...selalunya kalo rasa nak demam je telan panadol skali dah ok...tapi kali  ni...melerek-lerek berhari2 plak...sakit abis satu badan...mungkin jugak aku banyak dosa tu yang allah bagi aku rasa tak sihat....pastu mungkin jugak nak suruh aku rehat lama sikit....tapi takde rehat mane jugak....baru nak baring...kang datang si debab aku ni....nak air lah nak biskut ler....aku ingat nak try g spa sekali....asyik buat keje umah je...takde mc takde el..tapi bila pikir mane plak aku nak campak henbeg aku 3orang ni....terus terbantut niat aku ni...dan mungkin jugak faktor usia....dah ler minggu tu Danish exam....nak tak nak terpaksa gak bangun uruskan anak2 g sek...alhamdulillah ari khamis dah ok sikit....so Danish request nk makan nasik lemak bila aku cakap aku dah sehat....alahai anak....aku layankan aje...

ni gamba selingan sewaktu on d way ke kenduri cousin aku kat bangsar....tapi kat sane takde pon amik gambar...walhal ade je booth pengantin ...this weekend ade graduation untuk Darwish...sentiasa penuh weekend aku ngan pelbagai aktiviti....




0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...