Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

ari sabtu lepas ade family gahtering belah my ayang...actually dah lama plan...tapi asyik tertangguh je sebab masing2 sibuk...so kebetulan last week ramai yang buleh join...best weiii kumpul adik beradik ni...makan2..borak2...tugas aku perap ayam untuk bbq...my SIL yang second a.k.a tuan rumah buat nasik lemak ngan laksam....nasik lemak yang my SIL buat ni memang terbaik...Danish ngan Darwish kalo cakap nak g umah cik ja(panggilan utk my sil)...mesti tanya makan nasik lemak yek...


 ni laksam...my SIL tempah...just buat kuah je...




dah petang sikit barulah bbq ayam..kambing yang aku beli siap dperap dan kerang...diketuai oleh my ayang... 


esoknya plak aku anak beranak g tengok wayang...citer big hero 6...kat mines...memang enjoy lah anak2 aku tengok movie tu..


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...