Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

pagi tadi aku g sek Darwish...sebab kena jumpa teacher dia...macam biasa dengar perkembangan Darwish kat sek sepanjang tahun ni...alhamdulillah Darwish termasuk lam top ten best student...syukur sangat2...dan target aku nak Darwish buleh membaca d usia 5tahun tercapai...alhamdulillah...bacaan untuk bahasa melayu...english...mandarin semua dapat A...tapi Darwish tetap seorang yang pendiam kat sek....sepatah cikgu tanya sepatah jelah dia jawab...kata teacher dia...tu memang tak pelik lah...aku sedia maklum peel anak aku

yang tu...even Danish pon pendiam gak...walhal kat umah bercakap tak berenti...sampai penat nak layan...



 

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...