Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

semalam kul 2pg tetiba je dapat call dari adik aku...dalam otak aku hanya satu benda je terlintas...papa...kan betul tekaan aku...adik aku cakap papa tetiba macam orang sesak nafas...nasib baik gak papa aku sempat g ketuk bilik adik aku yang bongsu...kebetulan balik cuti deepavali...terus adik ipar aku n adik aku bawak g kecemasan...risau sungguh hati aku waktu tunggu khabar berita dari adik aku...sambil air mata meleleh2...memang ler sejak arwah mama xde...kesihatan papa agak terganggu sikit...dan alhamdulillah papa ok...cuma kencing manis yang dia hidapi sekian lama nya rendah sangat...jantung dia ok..actually ari raya aji ari tu...kaki papa terkena periuk panas...tahu2 sajalah...orang ade kencing manis ni..."mudoh borak"...tapi mujur gak sekarang kaki papa dah ok....tapi doc still tak bagi bukak balutan coz takut kena kuman..


nilah kesan kena periuk panas...sian papa...harap2 dipermudahkan lah segala urusan papa..


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...