Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

last 2 week ank aku hok sulong kena chicken pox...semalam hok kecik plak keno....memula takat 1 2 biji merah je....tapi start pagi tadi memang penuh muka ngan badan dia....adoiii...takat ni xde lah dia merengek2 ke ape...so semalam kebetulan g shopping mall...aku singgah kat watson cari krim daun semambu...tu pon setelah aku cari kat en. google....yelah kalo kat kaw umah aku ni mane nak cari daun semambu kan...nilah krim dia....aku guna masa nak mandi...kira ganti sabun lah...selain tu aku guna krim calamine...aku try bagi minum air kelapa...haram dia nak minum....bila aku suapkan ngan sudu...buleh dia kuarkan balik...last2 aku yang minum....harap2 cepat ler hilang...sebab ari sabtu ni nak g rehatkan minda lagi....tu akan d update kemudian...




0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...