Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

ari jumaat lepas Dhafir demam...tu pon sebab berjangkit ngan abang2 dia...bukan takat demam...selsema ngan batuk skali...tak pernah lagi Dhafir batuk kuat camtu....disebabkan risau...aku bawak g ke KPMC...padahal dah g klinik ari jumaat tu....bila doc check Dhafir dah tak demam...cuma batuk ngan selsema je...doc cakap paru2 dia ok..clean...so doc just bagi ubat batuk utk clearkan kahak...sejak Dhafir demam tu...aku pon tak tahu nape...bila tido malam...selang sejam mesti dia terjaga dan menangis....terpaksa aku dukung lelama sikit barulah dia tido...mula2 aku pikir sebab dia selsema...tapi semalam pon camtu gak...naik ting tong aku dibuatnya...mujur gak ari ahad....my ayang ade...so bab makan sila ler makan kedai ok...tapi lam2 ting tong tu buleh je g mengukur jusco...hahah...tapi seblom tu kita orang singgah hosptal putrajaya jap....jenguk anak sepupu aku masuk wad sebab penyakit kawasaki....lepas tu baru lah ke jusco cheras selatan....alah bukan besar mano pon...kebetulan nak beli swimming suit Danish & Darwish....kalo ikut plan asal kita orang nak g midvalley...tapi sebab ketidak lartan...cancel ler...sempat snap gambo seblom kuar ngan budak yang suka nangis sekarang ni...balik dari jusco...aku anak beranak ke party besday anak jiran...makan serba sikit..pastu balik...lam kul 6 kuar balik...cari makan malam awal sikit sebab nak tengok bola...






0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...