Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

cuti sekolah kan dah start...so aku anak beranak pon balik ler kampong....saje jenguk mama ngan papa aku...boleh ler lepas rindu....aku dok kampung seminggu gak ler...sempat ler mentekedarah makanan yang best2....pastu g ke bazar tok guru...first time sampai sane...mulanya plan nak g rantau panjang...tapi bila lihat cuaca yang panas...rasanya baik tak payah...pastu adik aku suggest g kat bazar tok guru...situ pon banyak barang gak...pastu yang penting lam bangunan...hahha...sempat ler memborong serba sikit barang untuk penuh bonet keta...pastu malamnya plak ke wakaf che yeh....papa aku pon ikut serta...rembat ler selai dua sorang baju jersi untuk Danish & Darwish...tapi masa aku dok kelate tu sepanjang ari ujan....musim dia katakan...dalam ujan tak berenti tu sempat gak jumpa salah sorang my best friend a.k.a ahli geng trojan Noje....asyik dok bercerita sampai lupa nak snap gambo bersama...tapi gambo diri sediri tak pernah lupa....hahha...



 
ari sabtu aku dah bertolak balik k.l....tapi seblom tu singgah kat tempat percutian dulu...hhaha... nanti aku buat entry lain yek...


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...