Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

haa nilah katil baru yang aku cakap lam entry lepas...actually dah lama niat nak beli katil untuk anak2 aku...tapi sebabkan kena clear betul2 bilik....tu yang jadi tertangguh...kalo seblom ni baik Darwish baik Danish semua tido lam bilik aku....bilik yang luas pon jadi sempit...lagi pon tahun depan Danish dah darjah 2...seeloknya dah ade bilik sendiri....bincang punya aku laki bini....pegilah tempah katil ni....so memang sesuai sangat aku ade 3anak jate...sebab semua buleh tido atas satu katil....cuma yang atas tu aku tak beli tilam lagi....tunggu Dhafir besar sikit...mau aku letak dia tido kat bilik ni gak....before this kalo suruh je tido bilik sendiri....panas ler...katil ade satu je...sekarang ni memang xde alasan ler tak nak tido bilik sendiri...sebabnya ade katil bertengkek2...aircond pon ade...tinggal nak g tempah wardrobe je....



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...