Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

ni citer ari sabtu malam plak....kita dinner kat pizza san francisco...tapi seblom tu kita orang nak makan kat the grato...tapi bila nak order lamb chop takde....nak order fish &chips pon takde...entah ape yang ade pon aku taktau...terus aku anak beranak kuar...lagi bagus sebab dapat try tempat baru ler pada aku...hahha...tu pon nasib ler my ayang suggest....harap ko aku mane tau...

 meh kita tengok menu plak...ni my ayng yang punya...lamb chop...berbeza sungguh kalo g makan lamb chop kat kedai western melayu...rasa pon dah lain...ke sebab aku yang tak pernah rasa....hahha...dasar kg.com.....portion dia pon banyak...


ni plak aku punya....fish &chips...

 Danish order pizza...tapi sebab lambat dia buleh bantai yang aku punya...nasib baik my ayang punya makanan tu ade...buleh ler share ngan aku.....sekarang ni kalo g makan kat kedai memang Danish akan pilih sendiri ape yang dia nak makan...dah besar katakan...makanan kat sini sedap lah jugak...rege dia standart...




0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...