Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

minggu lepas kan cuti panjang...ari sabtu sari suntuk dok siapkan bilik Danish & Darwish....pasang aircond beli katil baru...tu nanti aku buat entry lain...so memang xkuar ler.....malam tu lam kul9lebih...tetiba aku dapat call dari adik aku....yang mama masuk hospital sebab sesak nafas....waktu tu aku tak plan nak balik pon....tapi lam kul 11 lebih papa aku call kata mama agak tenat....kat kecemasan zon merah...dengar suara papa sedih sangat...so aku pon terus call adik aku yang dok shah alam tu...cakap seblom subuh kita balik....aku ngan blank nya kemas baju ala kadar je...sampaiikan terlupa bawak balik baju tido anak2....aku sampai kt umah mama aku lam tengahari....so petang tu pakat serbu lah hospital....tapi sebabkan mama aku dok kat wad CRW(wad utk org sakit jantung..kencing manis..buah pinggang..)so nak masuk kena guna pas..sebab 1pesakit hanya dibenar terima pelawat 2org...terpaksalah gilir2....masuk2 je tengok mama kurus sangat...muka pucat...ni gambo yang aku snap(ptg ahad) sebab Danish bising nk tengok ma tok....ni kira nya oksigen yg telah di pakai mama aku dah kurang sikit...ikut kata papa aku...masa mama xleh nafas tu...macam orang nak abis nyawa...terpaksa guna oksigen yg besar yg tutup satu muka....sebab mama sesak nafas kerana jantung dia bengkak...paru2 penuh air...kesian mama....kiranya ni kali 2 dia sakit sampai kena warded...harap2 mama kembali sihat macam dulu....tak sanggup tengok...



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...