Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

assalamualaikum....cewah tetiba je kan...actually banyak benda nak dikongsikan...tapi entah ler....malas betol nak menaip....ok kita terus pada citer pertama....sabtu lepas adik aku telah selamat melahirkan baby girl seberat 3.2kg...alhamdulillah semuanya selamat...tapi nama baby aku xtau...ni lah baby nya....bertambah cucu mama & papa aku...

citer kedua plak pasal mama aku....sebenarnya cenggini....masa raya ritu...mama aku nampak macam penat sesangat...tapi cuba digaggahkan sebab anak2 termasuk aku still lagi nak makan nasik dagang + gulai air tangan mama....hingga ler raya ke 6...aku dah pon balik ke sini....so tengah  malam dapat msg dari adik aku yang bongsu tu katanya mama masuk hospital besar k.b....sebab xleh nafas....rupa2nya bila doc check kencing manis tu tinggi sangat bacaannya...dok 3ari 2mlm gak...bila sehari kuar hospital...tetiba tangan mama aku bengkak...memula ingat xde yang serius...tapi bila makin ari makin berdenyut2 sampai mama aku xleh tido...last2 g swasta check...rupa2nya tangan mama aku bengkak sebab nurse salah cucuk...yang sadisnya bengkak tu penuh nanah....pastu doc terus operate tangan mama...ni setelah beberapa jam balik umah....sekarang ni g klinik selang 2ari untuk cuci...sian mama...tu yang aku tak berapo berlaga angin nga sepital kerajaan...buat keje sambil lewa je...mentang2 bukan mak bapak dia....

 sekarang ni alhamdulillah...tangan mama dah ok...cuma xleh nak wak keje ler...aku pon tak sempat nak balik jenguk lagi...harap ko tepon ari2 jah...


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...