Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

ni citer jumaat lepas...my ayang ajak bukak posa kat that little gerai(TLG)....i follow...hehhe...dah buleh relax...kebetulan ari jumaat tu selangor cuti....so Danish adelah kat umah...macam biasa tugas aku book tempat...alhamdulillah ade rezeki aku anak beranak nak makan western....aku sampai ngam2 ngan waktu berbuka...so tak leh lama sangat dok tatap makanan...



ni plak makanan yang aku laki bini order....kira pakat2 makan2...yang ni mix grill...ade lamb chicken sausage...
portion dia pon banyak....

ni plak short rib....my ayang yang beria nak try...rasanya sedap...tapi kalo makan banyak muak...tekak aku ler...

ni seafood aglio olio....kesukaan aku..hahha..

actually aku suka makanan kat TLG ni...sebab sedap...harga berpatutan...pastu dia jenis yang tak kedekut...bukan macam sesetengah kedai....makanan sikit pastu rege mencekik darah...dan ni bukan kali pertama aku makan kat sini...tak caya check balik entry pasal makan2....hehhe...




0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...