Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

ni citer jumaat lepas....my ayang ajak g makan kat red card dekat seksyen 9 bangi....


dulu aku pernah try red card ni waktu kedai dia kat sekyen 3 kot...kalo tak salah ler...ni kira outlet yang terbaru....kedai pon besar....aku sampai lam kul 8.15 gitu...orang pon tak ramai lagi....tapi dia punya service amat2 ler slow....tu time x ramai...kalo ramai gamaknya mau sejam lebih tunggu makanan....sambil tunggu air & makanan lambat sampai so sempat ler bergambo..


 ni untuk Danish...lamb chop...daging dia ok lembut...tapi kuah tak berapa ngam sikit...pade tekak aku anak beranak...

 yang ni aku punya....ollio seafood...yang nj betul2 best..rasa pedas2 gitu...tak muak ler....nasib baik yang ni lulus kat tekak aku...hahha...

 yang ni my ayang punya...spageeti & meatball....aku try jugak sikit...tapi entah rasa masam2 gitu...my ayang kata ok je...

harga dia berpatutan ler...rasa makanan pon ok...cuma servis je yang kureng sikit...




0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...