Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

dah seminggu berposa...cepatkan...maknanya lagi 17 ari nak balik kampong....hahah....tak sabar rasanya....alhamdulillah takat ni semua berjalan lancar even ade jugak berlaku kekalutan...maklum ler anak dah 3.....pepaham jelah.....namun masih biasa diatur...hehe...dan sepanjang seminggu posa ni ari ahad je aku skip masak....rasa gak nak rehat....so untuk bukak posa kita orang tapau nasik arab halfmoon...senang keje aku.....pasal baju raya budak2 ni...semua dah settle...tema raya aku anak beranak tahun kaler purple....tu jelah aku nak update...sementara Dhafir tido ni...baik aku g wak keje...kang dia bangun satu keje pon x jalan...


 

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...