Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

ari ahad lepas aku & my ayang bawak anak2 g merehatkan minda di avillion p.d.....macam yang seblom ni gak aku beli ngan agoda....senang sikit...cepat dan mudah....untuk kali ni aku amik bilik 'garden chalet'....bilik yang agak besar....ianya bagai satu peluang untuk pahlawan2 aku untuk bermain....nilah keadaan bilik....rege dia RM350 per night.....exclude breakfast....hotel ni oklah...dari segi bilik...bersih..luas...sangat sesuai untuk yang berkeluarga...

 dan yang penting ade bathtub....buleh anak2 aku berendam selama yang mungkin...

bergambar depan bilik..seblom melihat persekitaran hotel....& ke pantai...budak 2orang ni dok bising nak main bola ler...nak main pasir ler....moh ler layan gambo2.....



dah penat berjalan kat pantai...letih main bola sepak...time rehatkan badan kejap...best tau...dok relax2 bersama....gaya orang2 kaya gitu...hahha...lagi pon petang tu orang tak ramai....maybe sebab aku check in ari ahad kot....dah ler bukan time cuti sekolah...so memang tenang ler jiwa tu...



 tengok memasing berpeluh2.....Danish time kat sini ler selipar dia nak putus....sib baik ler ade selipar lain lam keta....

malamnya ingat nak try makan kat nasren seafood...tapi 2beradik ni dah pengsan lebih awal....so my ayang kuar sorang g tapau makan malam...katanya beli kat mesra seafood...kalo tak salah aku ler...makanan dia ok2 jer....


ni pemandangan seblah pagi....lepas mandi...Danish & Darwish sibuk nak jalan ke pantai lagi...so daddy layan jelah...aku tak ikut sebab Dhafir tido ler plak lepas mandi...






0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...