Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

sejak ade Dhafir ni....jarang doh aku citer pasal Danish ngan Darwish....mungkin sebab tengah excited ngan baby baru.....lagi pon 2beradik tu dah besar dan citer pon lebih kurang je....so meh ler kita start ngan perkembangan Danish...kalo bab sekolah...takat ni semua beres...baik sekolah agama or kebangsaan.....cuma kekadang ade sikit careless...kata cikgu dia...sebab last week ade perjumpaan ngan guru kelas dia(sekolah kebangsaan)...aku x g pon just suruh my ayang yg pegi....dan komen guru kelas lagi Danish ni seorang yang pendiam...yang tu memang aku setuju sangat.....sejak tadika lagi...xtau nak ubah camne...tapi rasanya bab ni dia ikut daddy...tapi dalam2 pendiam tu dia suka memerhati orang....style daddy dia....tak cakap banyak tapi jadi pemerhati yang cukup bagus....sebab bila balik sekolah...dia mesti bercerita ngan aku....katanya ade yang tido lam kelas time belajar...pastu bila aku tanya camne abang tau...dia cakap dia selalu tengok...hahha...lagi satu Danish ni kalo buat sesuatu mesti kalo tak menjadi cepat je putus asa...yang ni ikut peel aku...hahhha...


 ni citer pasal Darwish plak....yang ni lain sikit peel dia....dia suka ikut anak tekak dia je....kalo larang tu bukan nya nak dengar...pastu bila tanya "faham tak ape mummy cakap...selamba badak je dia jawab tak faham"...tak sakit jiwa aku dibuatnya....sekarang ni tak sekolah lagi..so tak tau ler camne perangai dia....tapi Darwish ni dia suka mencuba tak kira ler makanan ke explore tab ke....cam daddy dia....selagi tak dapat selagi tu usaha...tak cepat putus asa....hehheh...so tahun depan kita tengok ler camne gayanya Darwish bila bersekolah....




actually aku memang berharap sangat anak2 aku ni banyak nurun peel my ayang....sebabnya bak kata ore kelate "senei nok kecek kiro"..kalo nurun aku jenis payoh baso...hahha...




dan si debab ni tak tau lagi camne peel dia...kecik lagi nak nilai pon...harap2 sejuk ler perut aku ngandungkan 3anak bertuah ni...amin...



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...