Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

ari ni aku suruh my ayang order dominos...online order....actually boleh je kalo aku order sendiri tapi lagi bagus my ayang buat sebab kalo guna cad citibank ade diskaun.....kan jimat....Danish bosan makan nasik katanya...aku pon tumpang sekaki...hehhhe.....jimat tenaga aku tak yah masak...tapi ni jelah yang aku order pon....size medium....konon2 cukup ler untuk aku ,Danish,Darwish.....sekali Danish baham....tinggal sekeping je untuk aku.....hahha....takpelah janji Danish kenyang.....aku tak kisah sangat....kang kalo rasa perut berkeroncong...pandai ler aku bersilat kat dapur.....Danish ni suka sangat pizza spicy sausage....buleh kata menjadi favourite dia lah....tapi yang kesiannya Darwish....sebab selalu kalo order dominos mesti my ayang order chicken wings....tapi ari ni xde plak....so bila dia tanya mane ayam...aku jawab ari ni tak jual ayam...jual pizza je...buleh??.....takpe nanti malam kita order lagi yek makan sama2 ngan daddy...seronok bukan main anak2 aku buleh makan fast food ni...ehh aku pon suka gak...hahhha..


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...