Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

sejak2 back to school ni...aku agak kekalutan meng'ejas' masa....mane nak uruskan 3anak jate + keje2 umah lagi...tak menang tangan weiii....tapi aku dah kira bertuah sebab my ayang turut serta meringankan keletihan aku....ngan tolong meng'iron'kan baju2 sekolah Danish & baju2 keje dia....heheh...budak demoks ni dah pandai nak suruh orang bercakap2 ngan dia...suara pon makin kuat....next week Dhafir genap 3bulan...tapi macam 5bulan...kalo dukong lelama...lenguh abis segala sendi...

last week aku g sogo...kan sekarang ade sales....so ape lagi shopping time...tapi untuk anak2 jate aku jelah....sejak ade 3 anak ni...bahagian aku untuk bershopping terpaksa ler dikurangkan....sadis sungguh..tapi tak ngapelah....dah abis shopping my ayang ajak makan kat restoran insaf....actuallly aku pernah makan kat restoran ni....tapi bertahun lamanya....tapi kali ni my ayang bawak aku ke kedai yang satu lagi....nampak lagi ok ler dari aku pernah pegi dulu....so menu kita orang ari tu beriani ayam massala...Danish pon cakap sedap nasik dia...dan aku pon suka gak...hehhhe...


pastu minum plak air maggo...pergh...total makan kat restoran rm50...oklah tak mahal sangat kalo skali skala...hahha...lagi pon berbaloi2 sebab sedap...


dah itu je pon aku nak citer...ni aku letak gambo selingan 3hero idaman malaya kesayangan aku...



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...