Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

ari ni semua sekolah kat selangor , kl cuti...so aku ler yang paling seronok...hehhe..tapi kalo my ayang pon ikut cuti kan best....hahha...gelak jahat....macam ler kalo my ayang cuti buleh g merempit kan....lam keadaan yang tak berapa mengizinkan....nak2 ade anak kecik ni....dan sekarang ni semua anak2 aku selsema dan batuk...tu yang tak best....tension weiii tambah2 yang kecik tu kena selsema gak....kesin dia....dan my ayang pon turut terkena tempias selsema...teruk gak jerebu ni area umah aku ni.....bukak2 pintu nampak cam kabus ala2 dok genting gitu....dah ler kuat sangat bau asap tu....tapi mintak2 ler jerebu cepat menghilangkan diri seblom ujung minggu ni...coz weekend tu aku anak beranak nak g merehatkan minda...hehhe...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...