Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

ari jumaat lepas aku anak beranak g bukak posa kat hotel de palma ampang...tu pon sebab my SIL yang belanja....hahha...yelah bayangkan la rege buffet dia rm75nett(dewasa)...rm 39(kanak2)....tapi tulah dah rezeki tak kan nak tolak....kalo duit sediri memang tak akan ler jawab dia....dasar kupit.com.....tapi makanan dia punya la pelbagai.....bak kata ore kelate serbo mokniko....tak larat nak try semuanya......Danish makan mengalahkan ore posa....mulanya my ayang amik nasik beriani gam untuk aku...pastu Danish cakap dia nak makan nasik tu....aku pon oklah...ingatkan dia makan sikit je....skali abis satu pinggan penuh tu....siap makan ngan kambing golek lagi....terkejut aku tengok....tak sangka plak dia begitu berselera....my ayang tak yah cakap ler....semua benda dia try.....aku je yang makan ala kadar je....maklum ler ngan keadaan tengah dok meloya ni...yang paling aku suka shark fin soup....tetiba je rasa tak hanyir....sedangkan sejak berisi ni aku memang tak leh makan ikan....tapi bila try hirup soup ni....rasa cam best je....laju je hirup yang my ayang punya....siap suruh my ayang tambahkan lagi tu....

ni gambo semata2 nak umpan Darwish supaya tak ikut daddy nak g surau...asyik dok merengek so seblom aku bertukar rupa baik layan amik gambo...muka Danish pon comot lagi sebab blom abis makan....



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...