Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

lepas kuar dari muzium...kita orang pegi ke Planetarium Negara...Danish kan minat pasal angkasa lepas ni...so buleh gak ler dia tengok dan belajar sikit2...kata nak jadi angkasawan...waktu samapai kat tempat parking...memang banyak kosong...gamaknya orang tak minat kot...andaian aku semata2...tapi bila jalan nak menuju ke pintu masuk tu...menunjukkan anak tangga yang banyak kena panjat...adoiii...nyesal pon ade...giler lenguh kaki aku dibuatnya....memang kalo bawak mama aku...sah kena marah..hehe...sampai2 kat kaunter tiket...rasa lelah and berpeluh gak ler...mujur gak tiket masuk dia murah je...untuk dewasa RM 3 dan untuk kanak2 bwh 12 RM 2...macam aku amik tiket masuk + daily show...show dia ade 4jenis citer...tadi aku tengok show pasal Solar Storm...ni gambo lam space theatre...cuba tengok muka Danish yang cuak...sebenarnya dia gayat...coz tempat duduk kita orang ni kat atas...Darwish gak berani...pastu bila kuar...Danish cakap kerusi dia bergerak time tengok show tu...nak tergelak pon ade..nama pon citer pasal angkasa...

ni plak gambo yang kat tempat galeri(kalo x salah ler)...

ni time dok lam anti gravity room...

ni plak kat tingkat atas skali...buleh lihat pemandangan ...just daddy nga Darwish je coz Danish takut tengok tempat tinggi....jenis nurun aku...hehe...
kuar dari planetarium ni...perut rasa lapar plak...mujur gak kat tepi bangunan tu ade jual2 makanan...oklah rege dia murah je...tak mencekik darah...terus makan kat situ...ade tempat duduk disediakan....so inilah saje citer tok ari ni...esok cadang nak g jom heboh..tapi xtau ler lagi...


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...