Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

bermula ngan my ayang yang start demam ari ahad petang...lepas balik dari melaka...dia kata x sedap badan...malamnya bermula episod demam...berlanjutan di ari isnin...seharian berkelubung lam selimut...lemah semangat aku bila tengok my ayang tak sihat....tu yang terpaksa cancel plan nak mandi manda di sungai congkak...mujur gak ari selasa dah ok sikit...buleh g ofis cam biasa....dan sekarang ni Darwish plak demam...jangkit nga daddy ler ni...dah ler malam seblom tu tido aku tak lena sebab my ayang...malam tadi pon tak lena sebab Darwish...asyik dok merengek je...serba tak kena...pastu yang aku perasan entah nape ubat air ni susah sikit nak bagi kesan kat Darwish...panas badan tak nak turun...sudahnya aku masukkan ubat ikut punggung....barulah buleh tido ngan lena sikit..harap2 lepas ni Darwish kembali sihat..dan jangan ler kena kat Danish plak...mintak jauh ler...sungguh aku penat jiwa bila 3hero kesayangan aku tak sihat...baik aku je yang tak sihat...


 

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...