Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

sejak 2menjak ni..anak2 jate aku minat main angry bird...yang aku nak citer kat sini...pasal Darwish...sebenarnya dia tingin nak main angry bird kat computer daddy...tapi sayang dia x pandai lagi nak control mouse...dulu computer ni tempat daddy mendownload  & tengok movie...tapi sejak diajar anak2 jate dia tengok citer upin ipin ler boboiboy ler ultraman ler...memang daddy dah xde peluang nak guna lagi...so daddy convert movie2 yang didownload tu ke tv...dan sekarang ni sejak2 ade Ipad ni...tengok ler segala movie kat situ plak....dan kalo seblom ni bila Darwish bising dok sebut angry bird...aku suruh je si abang yang main...hehe..kekadang aku kena main gak bila si abang malas nak layan or nak tengok tv...tapi bila time aku malas or penat..marah gak ngan orang yang cipta angry bird ni...hehe...bila aku suruh dia main pandai plak dia cakap susah...kesian plak aku tengok...nak2 bila dia tengok abang or daddy main dapat new high score...so semalam aku tak sampai ati tengok muka kesian dia...aku pon ajak ler dia main angry bird kat computer daddy....seronok sungguh aiiihh...tapi aku ler tukang control mouse..Darwish plak just tekan je...dah tu bila abis je...mesti dia cakap menang...padehal x pon...kalo kat Ipad ok ler senang untuk Darwish...tapi tulah tak leh nak di bagi guna sesuka ati...maklum benda alah tu bukan rege singgit dua...dah tu plak benda tu ofis daddy yang bagi untuk kegunaan daddy...so kena ler jaga elok2 harta company...

tengok betapa khusyuknya Darwish main...
ngan bantuan dari mummy....



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...