Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

semalam my ayang tetiba tingin nak try chicken chop yang KFC punya...kebetulan voucher pizza ngan kfc ade lagi...tu yang laju je bila my ayang suggest....mulanya ingat nak makan kat umah...tapi Danish decide nak makan kat situ...so lepas maghrib kita orang terus kuar pegi KFC kat Tesco Kajang....bukan ape kalo lambat2 karang tertido plak anak2 jate aku yang bertuah...my ayang oredr 1set chicken chop & 1set snack plate...which is aku share ngan Danish...Darwish bukan makan sangat pon...abis makan ronda2 jap kat lam tesco....saje nak tengok2...aku masuk kedai baju...while my ayang sempat usha sunglass...mulanya sekadar jeling2 je...pastu my ayang cakap nak beli...alah bukan mahal pon 10hengget satu...alang2 my ayang dok pilih untuk dia...aku pon amik ler kesempatan pilih gak untuk diri sendiri...haha..memang laki bini tak de keje nampaknya...bila time nak bayar salegirl tu tanya ade duit kecik ke tak...coz my ayang bagi note 50...aku plak tak bawak handbag..last2 terpaksa beli ler jam sorang satu untuk Danish & Darwish....gara2 tak de duit kecik melayang terbang 40hengget sesaje macam tu...



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...