Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

actually dah lama dok dengar my ayang cakap pasal tempat makan ni...pernah gak kami terjah...tapi nasib x menyebelahi kami...coz kedai dia tutup...so try check kat dia punya FB....upe2nya dia tengah mencari port baru...lepas sebulan menuggu...akhirnya berpeluang jugak rasa makanan kat situ...kedai dia kat AU5....kami sampai agak awal...dalam kul 6.40...tapi seeloknya kalo nak pegi baik ler lepas maghrib...so tak payah tunggu lelama...menu kami malam tu spaghetti bolognese,small ass burger & grill chicken(sauce black paper) +mashed potato....dan rasanya memang sedap...lain dari kedai2 yang aku pernah makan seblom ni...Danish amat ler suka makan spaghetti...hampir separuh gak ler....Darwish plak asyik makan mashed potato...kalo seblom ni...bagi mashed potato yang kfc punya...langsung dia tak nak...tapi bila try yang ni...memang kena ngan tekak dia...memang ilir (kata ore kelate) lah anak jate aku...rege dia pon tak ler mahal mane...affordable...memang puas ati makan kat sini...kalo umah aku area tu...mau je aku terjah tiap minggu....haha...


gambo ehsan en.Google...


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...