Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....


ari ni besday Danish yang ke 4...disebabkan dua2 anak jate aku lahir pada bulan september....makanya aku plan ler nak buat makan2 hanya aku dan adik beradik je...tiada jemputan pon...sementara dok kg lagi..buleh ler buat barbeku...lagi pon menu simple2 je...kalo ikutkan Danish dia nak suruh buat kat umah(k.l)...siap nak ajak member2 lagi...tapi memandangkan mummy malas + takde kakitangan...jadi buat ler kat umah mak tok...senang citer...pakat sama2 buat keje....ni kalo kat umah sendiri...aku ler tukang masak...aku ler bibik...aku ler tuan umah...penat eehh....so nilah the best choice...mulanya dia bising gak...asyik dok cakap nak ajak kawan2...tapi bila dapat hadiah terus lupa...daddy belikan keta sorang satu untuk anak jate dia...bukan ape takut berebut...tau jelah budak2 ni...
*happy birthday Danish...moga2 jadi anak yang soleh dan cerdik pandai...amin...*

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...