Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....


setelah sekian lama tak bersua akhirnya geng trojan dapat jugak berkumpul...w/pon tak cukup ahlinya...last kita orang berkumpul pon tahun 2006...waktu aku lahirkan Danish...dah 4tahun tak jumpa...tapi kami semua still contact each other...tak pernah terputus hubungan....mesti ramai yang heran nape letak nama geng trojan???...sebenarnya aku pon dah lupa camne buleh dapat nama geng trojan...geng trojan terdiri dari 8org....aku(yanie) ,chong(yatie) ,jepun(ida) ,singa(wanie) ,noje ,ella ,mek tie ,mek dah...persahabatan kami bermula tahun1993...sewaktu memula masuk form 1...dari tak kenal antara satu sama lain...buleh jadi macam adik beradik...suka sama suka...sedih sama sedih...hinggalah ke ari ini...even semua dah beranak pinak....kami still lagi bersahabat...dah hampir 20tahun jalinan persahabatan ini...tapi pertemuan kali ini bukan lah dirancang...kebetulan yatie bersalin anak ke3...so kita orang pon pakat2 ler jenguk member...lagi pon ni idea wanie a.k.a singa...disebabkan semua tak ade hal...maka terjadilah satu pertemuan yang simple tapi meriah...ngan gelak tawa...tak tau ler bila dapat dikumpul semua geng trojan ni...maklumlah semuanya dok jauh...hanya noje je yang dok kelate...tapi aku memang teringin nak buat reunion ngan geng trojan...entah bila ler agaknya...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...