Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

tengahari tadi aku baru je sampai umah mama...letih, penat...macam aku plak yang drive...walhal my ayang yang drive sensorang....dah tu plak anak jate aku (Darwish)...tak nak duduk kat carseat dia...kalo letak je even dia dah lena sekali pon...mesti akan menangis...so terpaksa ler aku riba dia....sampai lenguh pinggang guwe....dah ler jalan nak balik kelate jem...bayangkan 10jam perjalanan....adoiii...bila ingat tentang jem tu rasa give up nak balik kg...sampaikan anak2 pon naik bosan....tambah2 Danish asyik dok tanya jauh lagi ke?....punya ler ramai rakyat kelate yang dok kat k.l ni...agak2nya bila ler kerajaan nak buat highway terus dari gua musang hinggalah kota bharu...kalo kena charge RM100 pon aku sanggup bayar...janji tak perlu bersesak2...tension aku...dah tu plak banyak sungguh accident sepanjang jalan...tu yang menambahkan lagi kesesakkan lalu lintas....tapi bila ingat nak raya...terpaksa ler ngan rela ati menempuh jem...tapi nasib baik dapat gak berbuka posa kat umah...makan nasik kerabu hitam ngan ayam percik lagi...alangkah nikmatnya idup...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...