Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

07/11/09-sepatutnya ari khamis aku g klinik untuk inject Darwish tapi terpaksa ditunda atas factor keselamatan ngan nasihat my ayang…so pepagi lagi aku dah bangun untuk menyiapkan ape yang patut seblom g klinik supaya tak terlambat…akhirnya kul 9 kami kuar dari umah…sesampai je kat klinik dah ade 2patients yang sedang menunggu giliran…so tak ler lama sangat aku kena tunggu…masuk je dalam bilik doc aku lihat doc tersenyum…sebenarnya aku dah biasa ngan doc AZIAH sejak Danish kecil lagi…bukan ape doc Aziah ni baik orangnya dah ler tu peramah plak…kalo aku or my ayang ade persoalan tentang ape2 pon pasti diberi penerangan yang jelas…tu aku suka sangat jumpa doc ni…taklah aku rasa segan nak bertanya…so bila dia tengok je Darwish terus cakap sejibik macam daddy and Danish…aku gelak jelah…dah tu bila ditimbangnya Darwish beratnya dah mencecah 6.1kg…tu baru 2bulan…semangat tul anak mummy….kena inject pon tak meraung…just nangis kejap je…sampai doc kata “baiknya anak awak”…hehe kembang rasa hidung mummy seketika…bangga coz punya anak2 comel serta menyenangkan ati mummy…harap2 sampai ke besar ler berperangai elok…

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...