Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

entah nape ngan danish ari ni pun aku x tau...peel dia agak melampau2 dan semakin nakal....dah pandai menjawab plak tu...bila aku marah or tegur ape yang dia buat tu salah...hangen je aku dibuatnya...entah dari mane dia belajar pun aku x tau...kalo ikut ati aku mau je aku hanger dia...dah tu bila aku ambik je hanger dia terus lari menyorokkan diri....pandai plak dia menyelamatkan diri...fikir2 balik nak tergelak pun ade ngan telatah danish...mungkin gak dah lama x kena cubitan aku tu yang dia lupa...dan satu lagi perangai danish yang aku perasan dia mudah terikut2 ngan ape yang orang lain buat...bila time tu aku larang ke marah ke langsung x diendahkan...risau gak aku...yelah tahun depan aku bercadang nak antar dia ke sekolah...lagipun sejak 2menjak ni aku jarang sangat guna kekerasan...aku main ikut je rentak dia...tu yang makin berlemak berkrim tu jadinya...danish suka sangat menguji kesabaran aku...dah ler aku penat ditambah plak ngan peel yang x masuk diakal and entah ape2...kadang2 tu aku terpikir camnelah orang yang ade anak sepuluh...x dapat aku bayangkan...patutlah syurga tu bawah tapak kaki ibu....rupanya bukan mudah nak jadi seorang ibu...harap2 bila dah semakin besar danish akan jadi anak yang mendengar kata dan x mudah terpengaruh...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...