Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

pejam celik pejam celik kandungan aku dah masuk minggu yang ke 24…tapi temujanji ngan doc untuk 6bln pada 13/6…sejak akhir2 ni baby sangat aktif bergerak dan bila aku letak tangan aku kat perut and ask baby nak ape…dia seolah2 faham and beri reaksi…dulu waktu aku pregnantkan danish aku slalu gak borak ngan dia waktu dalam kandungan…dan yang paling perasan bila aku lambat makan baby mula beri isyarat pada aku yang dia lapar gak…sekarang ni aku suka sangat mengunyah…kadang2 tu makan tengahari sampai bertambah2…tapi bila tengok badan aku macam biasa…mungkin gak semua yang aku makan tu turun ke baby….cerdik sungguh anak mummy ni…kecik2 dah pandai ngajar mummy….x sabar mummy nak tunggu kelahiran mu wahai anakku…danish plak sekarang dah semakin faham yang dia akan mendapat adik…yelah sejak perut aku semakin membesar…boleh dikatakan dia pandai berdikari sendiri…bila aku bertanya Danish sayang baby x pandai plak dia jawab sayang…kadang2 dia pun turut excited bila letak tangan kat perut aku dan baby bergerak…nak tergelak pun ade ngan gelagat Danish…mungkin Danish pun x sabar macam aku gak tunggu baby ni keluar…oooh ye pasal umah baru aku plak renovation dah pun bermula sejak 2weeks ago...dan contractor tu kata ujung bulan 6 semuanya akan siap sepenuhnya…actually aku x sabar sebenarnya nak tengok umah tu…mungkin sebab aku and my ayang dah plan macam2 nak hiasi umah impian kami...ari2 mesti ade je benda yang aku and my ayang bincangkan pasal umah...dah macam xde benda lain yang nak dipikir....dan harap2 xde masalah yang timbul...sekarang ni pun kalo ade masa terluang je kami akan jenguk umah tu w/pun masih dalam construction....macam orang angau pun ade...hehe...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...