Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

start dari semalam aku and my ayang mula mengclearkan segala barang yang ade dalam umah...coz by next week kita orang akan pindah umah baru...banyak giler barang upenya...tapi aku paling kesian kat my ayang coz dia terpaksa buat keje sorang2...aku cuma mampu tolong ringan2 je...bukan malas tapi dengan keadaan aku begini x berapa mengizinkan aku untuk sama2 bergabung tenaga membereskan umah...nasib baik lah aku dapat asben yang mudah dibawa berbincang and tolerate....untung nasib badan...i luv u ayang...dan dah jadi satu kebiasaan pada aku kalo setiap kali kemas umah pasti ade je yang akan aku buang...semalam je satu plastik besar jadi bahan terbuang....tapi bukan semuanya aku buang....tengok keadaan ler...mane yang menyemakkan mata terpaksa masuk tong sampah...hehe...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...