Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

tengok tajuk cam suspen je...tapi xde ape pun saje nak bikin gempak...kalo seblom ni aku ade mention pasal my ayang ade decide nak beli something new and semestinya aku diberi peluang untuk membuat pilihan antara honda civic,nissan slphy dan toyota altis...biasalah mem besar katakan...agak2nyalah yang mane satu jadi pilhan ati ku...x ngapelah tapi bak kata nabil lu pikirlah sendiri....haha...actually aku dah x sabar nak g ambik keta tu...seronok x terkata rasanya...akhirnya ade gak rezeki kami berdua nak memiliki new second car setelah berbulan2 berpikir and buat research...yelah bukan senang nak wak pilihan... banyak yang perlu dipertimbangkan tambah plak dalam keadaan ekonomi sekarang...oklah aku nak bersiap...jap lagi my ayang akan balik jemput aku ngan my little hero coz ari ni kita orang dah janji nak pick up our new car...hopefully xde pape problem....

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...