Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

sejak dua menjak ni aku jarang sesangat ngadap pc...coz keadaan yang x begitu mengizinkan aku tok dok melangut depan pc...mudah terasa nak muntah and sewaktu dengannya...maklumlah aku kan berbadan dua....faham2 ajelah...ni pun dah kira cukup bagus dah kalo nak dibandingkan ngan pengalaman aku preggeikan danish...dan sekarang ni aku rasa x sabar sangat nak balik kampung minggu depan coz satu2nya adik pompuan aku akan menamatkan zaman bujangnya....lebih kurang seminggu gak aku dok sane...citer dia pun lebih kurang gak ngan citer aku...jodoh kami dipilih oleh ayahanda and bonda kami....apepun pilihan diaorang adelah yang terbaik....citer selanjutnya tentang majlis nikah akan aku update nanti...ape pun aku doakan semoga segalanya berjalan ngan lancar....

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...