Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

raya ke 3 kenduri anak sedara belah my ayang...pengantin lelaki tu lah anak sedara...akad nikah nya lepas isyak...nilah pengantin nya...Faris & Atiqah...


ni plak gambar yang tak cukup korum dari family kitaorang...sebab ank2 teruna my SIL dan anak2 teruna aku xde lam gambar...pastu sorang lagi my SIL & family takde coz balik raya belah mertua...

esoknya raya ke 4...kenduri belah pompuan...aku jadi sebahagian orang yang bawak dulang hantaran...



ni family aku ngan family my SIL...time ni nasib anak2 aku nak bergamba...tapi family my SIL tetap x cukup korum...

raya ke 5...kenduri belah kitaorang plak...sempat ler berposing bagai...sebab semua catering yang buat....hahha..




0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...