Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

assalamualaikum....ya allah lama giler tak update blog...ok jom kita mula ngan citer raya dulu...tahun ni kali ke 2 beraya tanpa mama...rindu sangat2 ngan arwah mama....al fatihah buat mama...moga tenang di sana....aku balik ari selasa...so tak merasa lah jem....raya tahun ni agak suram sikit sebab papa aku tak berapa sihat...pasal yang tu nanti aku buat entry lain...dan raya kali ni aku sepenuh nya jadi tukang masak...kena siapkan menu d pagi raya...menu macam arwah mama buat...nasi dagang ngan gulai ikan aye...gulai ayam..gulai udang...

ni lah gambar aku raya anak beranak d pagi raya...



ni lah gaya papa aku beraya tahun ni...sempat jugak aku adik beradik amik gamba ngan papa...sayu je ati tengok papa...



 ni plak kanak2 ribena...riuh rendah umah jaso budak berlima ni lah....



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...