Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

Sekarang kan minggu cuti persekolahan...so aku ade banyak sangat masa untuk buat keje sambil berlenggang kangkung...hahha...sepanjang cuti ni...air sabtu depan baru aku anak beranak nak g rehat2 minda....kalo ikut plan kita orang nak g Penang...tapi my ayang tak dapat cuti ari isnin...nasib baik hotel x book lagi...so ari sabtu lepas bawak budak2 tengok wayang kat alamanda....citer planes....oklah terisi sikit masa....gambo masa on d way...

 yang ni sorang je sanggup bergambo...ni pon entah pape gaya nya...

 dah abis tengok wayang g jumpa anak sedara...coz dia nak ajak g survey keta...nak tanya pendapat my ayang ler....selaku bapak sedara mithali...hehhhe....aku bab2 keta ni aku pandai naik je...tak leh nak komen pape....tulah anak sedara a.k.a tuan yang nak beli keta...


dah abis survey keta...ajak ler anak sedara tu g makan kat TLG...actually ade sorang lagi anak sedara...tapi sebab jadi cameraman...bila tengok gambo ni cam bulat je muka aku....mungkin sebab tudung kot...maklum ler baru berjinak2 ngan shawl...tu pon aku main belit...janji tak tercekik sudah...






0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...