Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

Ari ni ari malaysia...dan jugak ari lahir anak aku yang sulong Danish yang ke 8....dah jadi anak teruna dah pon...tapi peel kekadang membuatkan aku seolah2 mak tiri...mane taknya dia punya sentap tu...tension weiii...tapi dah buleh diharap ler kalo suruh buat pape...w/pon banyak benar alasan dia....suka ajar adik2 benda yang diluar jangkaan aku....minat pasal bola...suka kumpul lego...bab pelajaran ditahap memuaskan...tapi selalu kena paksa ngan aku...bukan ape kalo idok keje dia asyik main je...tengok tv je...
   
buat Muhammad Danish Irfan...selamat hari jadi...mummy doakan semoga abang menjadi anak yang soleh...berjaya capai cita2 yang ingin menjadi angkasawan yang hebat...amin...





0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...