Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

lama sungguh tak hapdate blog ni...kesian plak blog ni terbiar....memang rindu rasanya nak bercerita....tapi tulah takat citer suam2 kuku malas plak aku nak menaip...tambah lagi ngan si debab ni...asal aku on je laptop...mula ler datang ngan muka tak bersalah...menyendeng kat tepi...kalo takat tengok je takpe gak...ini tak dia punya tekan amat ler menakutkan aku...lau jadi pape tak ke naya aku ni....last week kan cuti panjang sempena merdeka..aku anak beranak takde g bercuti memane pon...takat jenguk2 shopping complex jelah keje nya....jadi takde lah boring melanguk kat umah...budak2 bertiga ni suka kalo dapat kuar jenjalan...aku lagi ler..hahhha...dasar kaki jalan...bukan ape aku ni kan kalo ari biasa dunia aku memang kat lam umah je sari suntuk...so bila ujung minggu tu dapat kuar...ya allah rasa berkembang sangat minda aku ni...walau hakikatnya xde ler kembang mane pon...hehhe...ujung minggu ni my ayang nak bawak aku anak beranak g cuti2...nanti aku update lagi yek...



 


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...