Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

last week sekali lagi aku anak berank g merehatkan minda...kali ni kat port dickson plak...macam biasa ler booking membooking ni...melalui en. agoda...seblom check in...singgah beli nasik kukus kat cowboy place...senang makan kat hotel...kalo makan kat kedai...ngan cuaca yang panas...ngan nak berperang lagi...so itulah jalan terbaik seblom aku bertukar menjadi tarzan...bila nak check in bilik tak siap lagi...so lepak dulu kat lobby...ni gambo yang aku upload kat kat fb...ramai yang komen aksi Darwish...actually aku pon tak perasan yang dia baring...bila nak upload tu baru perasan.....nasib baik gak tak lama sangat menuggu kat lobby...
 
dapat bilik kat tingkat 7...ni lah bilik nya...agak luas...
 pemandangan dari bilik...bila tengok kapal2 ni semua...Darwish paling sibuk dok tanya berulang kali bila nak naik kapal ni...letih nak menjawab...skali kena ngan aku...terus diam...

lepas makan...lepak2 lam bilik....nak kuar tengok2 sekitar hotel pon rasa letih...ngan cuaca panas lagi...mane nak berkejar ngan si debab aku lagi...baik aku biar diorang berlari melompat lam bilik...kurang2 aku leh landing2 atas katil...nikmat wooo...lepas asar lam kul 5 camtu...kita orang turun...ingat nak ronda2 tengok pemandangan sekitar hotel...tapi my ayang ajak ronda2 naik keta...katanya nak g P.D Waterfront...ok jom...sampai sane tak turun pon just pusing2 nak tengok ape ade kat situ...actually kat situ banyak kedai2 makan...macam2 ade...last2 singgah starbuck je...pastu terus balik hotel....sampai kat hotel Danish & Darwish nak mandi kolam...layan je...

si debab tak join same...sebab my ayang malas nak tukar baju...so meh ler kita bergambo ye..


 nak menangis si debab ni bila lelama ajak bergambo...last2 biar je dia berjalan...

malamnya kita orang just makan kat hotel je...ingat ade ala carte...rupanya buffet je...rege dia dewasa rm48...kanak2 rm24...mulanya aku tak nak...yelah rasa cam mahal je bayar...sekali budak hotel tu cakap bayar untuk dewasa je...kanak2 free...aku pon oklah...banyak gak makanan dia...masakan pon sedap jugak ler...3beradik bergambo lagi...

esok pagi breakfast kat hotel gak...untuk Danish pon free gak...alhamdulilah jimat duit...hahhha..skali lagi jalan2 tengok pemandangan...lepak2 tepi kolam...




0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...