Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

actually dah lama aku tak merapu....hari ni ade plak peluang untuk merapu...citer dia gini....aku plan ujung tahun ni nak g ler cuti2 kat sabah...bunyi cam best je....dari asyik dok baca citer orang ...gedik ler plak nak check tiket flight..hotel bagai....skali gilo vavi mahal tiket flight....hancur luluh ati aku...yelah kalo nak g time bukan cuti sek...memang murah....tapi camne plak Danish nak menjawab ngan cikgu dia...sebab ponteng 3 or 4ari....sian plak kat dia....so try ler jenguk2 kat agoda tu....kot2 ler cherating ko p.d ko...mane tau ade murah...tak jugak...semuanya mahal...pastu my ayang cakap mungkin sebab tahun ni tahun melawat malaysia...tu yang jadi mahal...tapi skali pikir takkan nak g tempat sama....balik2 p.d...cherating...melaka...macam takde tempat lain plak kan...tapi dah kira bagus ape buleh g cuti2...dari dok je terperap kat umah kan...tapi takat ni blom ade lagi ler tempat yang dah d booking...maklum ler nak cari rege yang murah...kena sabar sikit...ayat menenangkan ati sendiri...bak kata seseorang insya allah ade lah tu peluang...dah ler tu je pon aku nak merapu...kena siap2 anak nak balik sek...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...