Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

berkurun lamanya aku tak update blog ni....hahha....ari ni aku dah pon masuk ari ke 6 berpantang....bagi sesapa yang tak tau....bajet macam ade je orang yang baca blog ni....hehhhe...aku dah pon selamat bersalin pada 22/3/2013....di hospital annur bangi......baby boy seberat 3.45kg.....dan diberi nama Muhammad Dhafir Izzat....

selepas 3jam dilahirkan....

actually ari jumaat 22/3 aku macam biasa ade appointment ngan doc Khamsiah....rutin mingguan....masa tu aku dah pon 39weeks....kira dah lambat ler kalo nak bandingkan ngan 2orang tu....tapi memang aku berharap sangat yang aku bersalin ari tu gak.....so time aku jumpa doc kul 10.30am....tapi seblom tu memang ade rasa ler contraction sikit2.....pastu bila bagitau kat doc dia pon check ler.....jalan dah bukak 4cm....so ape lagi doc suruh check in terus.....sebab kul 3 kena masuk labour room....tapi aku cakap nak balik dulu sebab nak antar 2beradik tu kat umah....lagi senang kalo diorang dok umah.....bukan ape budak2 tu bukan reti dok diam....lepas antar diorang....aku & my ayang terus ler g check in kat hospital....tapi disebabkan bilik xde kosong.....so diorang bagi aku dok kat bilik untuk 2orang.....sebab aku request nak bilik sorang.....senang sikit kalo my ayang & anak2 aku nak stay sama.....aku masuk labour room kul 3++......kul 4.52 aku selamat bersalin.....alhamdulillah allah permudahkan aku bersalin macam yang lepas2....syukur sangat2.....esoknya dah buleh balik umah.....



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...