Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

sejak2 aku pregnant yang 3 ni.....jarang bebenor blog ni berupdate....dasar pemalas betul kan aku ni....tengok orang lain relax je ari2 hapdate even pregnant pon.....hahhha....kini kandungan aku dah pon 36weeks++......kalo ikut pengalaman lepas 38weeks tu aku dah selamat bersalin....harap2 yang ni pon akan dipermudahkan jugak.....even pregnant kali banyak beza ngan yang 2seblom ni....maybe yang ni last kot.....hehhe....yelah start dari awal pregnant lagi....alahan aku teruk sangat sampai masuk 5bulan baru berenti....pastu plak kaki tu asyik crampt je....hinggakan ari khamis lepas aku terpaksa jumpa doc sebab sakit sangat kat tundun tu sampai xleh nak jalan langsung....mujur gak my ayang dapat balik awal....nilah first time aku rasa sakit camtu.....waktu pregnant kat Danish ngan Darwish xde plak sakit camtu....bila check ngan doc...katanya sebab kepala dah turun bawah....pastu doc suruh aku banyak rehat and jangan banyak gerak.....bila fikir balik....ade betul gak....yelah uruskan Danish nak ke sekolah...nak wak keje umah lagi....tu blom lagi bab nak "ggahhar" baju sekolah ngan kasut serta stokin lagi....cukup lah dulu aku menulis....tak larat doh rasanya nak ngadap laptop.....nanti papehal aku update lagi....ari jumaat ni macam biasa aku ade appointment ngan doc khamsiah....so tunggu jelah berita terkini...hahha...




 

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...