Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

pagi tadi aku ade appointment ngan doc khamsiah....alah doc pakar kat hospital an nur bangi....seawal jam 7 pg aku anak beranak kuar dari umah....sampai kat hospital tu lam kul 7.40.....oklah klinik lom bukak tapi dah ade orang yang dok tunggu nak amik no......so lam kul 8 camtu....klinik O&G pon bukak just untuk amik no sahaja.....kalo ade sebarang pertanyaan sila ler tunggu kul 8.30.....my ayang yang dah awal2 dok ready tu terus ler masuk dalam amik no.....mujur gak ler giliran aku no 4.......so kita g ler breakfast dulu kat restoran kelisa.....tak yah g jauh2 kang susah nak dapat parking.....almaklum ler area situ crowded giler......oklah makanan kat kedai tu....ade banyak menu gak ler....abis makan terus ler g klinik tu.....even doc kul 9 baru masuk.....macam biasa prosedur dia.....check tekanan darah...timbang berat....urine test.....betul ler komen yang aku baca kat nternet.....memang ramai sungguh manusia yang ingin menggunakan khidamat doc khamsiah dan doc fatimah.....sementara tunggu giliran my ayang & anak2 aku dok kat luar.....yelah tempat duduk yang ade pon terhad.....tapi yang aku tak faham tu ade gak ler kaum2 bapa yang selamba badak duduk kat dalam.....even no giliran bini tu lama lagi.....kot ya pon sayangkan bini....jangan ler pentingkan diri....bini orang lain pon pregnant gak....so agak2 ler....geram betul aku....dalam kul 9.30 camtu barulah giliran aku untuk jumpa doc....my ayang & anak2 aku ikut serta.....ternyata doc khamsiah xlupa pada aku....buleh kata patient setia.....hahha...alhamdulillah baby membesar ngan jayanya.....so next appoinment 15/3....harap2 waktu tu dah ade tanda2 nak bersalin....tak sabar tapi takut pon ade....hehhe...moga2 dipermudahkan ler aku nak bersalin nanti....amin....



 

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...